lehuzos.blog.hu

Mert valamibe mindig bele lehet kötni...

Reggel, combino, szenvedés

2010.02.19. 19:55 5 hozzászólás tmichel

Combino. A szívünk csücske. Nyáron megfagyunk, télen lerohad rólunk a kabát, ha összehoz a sors a hernyóval, és még sárga szöcskézni sem lehet rajta, de ez mégiscsak bkv, mi így (nem) szeretjük.

Kórisme:

Egy általános reggel (valójában bármelyik hétköznap reggel), olyan 8 óra körül járhat. A Móriczon várakozó 6-os villamoson induláskor már szép kis tömeg gyűlt össze, a hallgatók igyekeznek az egyetem felé. Főleg a hátsó részt foglalják el, mert ki szeret feleslegesen 10 métereket gyalogolni, ha úgyis késében van.

Kettő, azaz kettő megállót utazik a hatalmas tömeg, majd szeretne leszállni és nem fennragadni a villamoson (rosszabbik eset) és nem szeretné, ha rácsuknák az ajtót (jobbik eset). Pedig minden reggel ez a helyzet. Megpróbálnak leszállni az emberek, de még szinte a 3. leszálló utas sem tette le a lábát a peronra, már csipog az ajtózáró jelzés, kábé a 6. utasra már rácsukná az ajtót. Persze nem tudja, és az automatika újra kinyitja, és ezek után még a vezető van felháborodva, hogy majd jól elromlik az ajtó. Talán meg lehetne várni, míg leszállnak az emberek…

Az elemzés:

Két lehetőség adódik. Egyik, hogy minden combinot vezető bkv-s bunkó paraszt és képtelen várni 15 másodperccel többet, hogy mindenki leszálljon. Még a hasonlóan sokat szidott máv is képes erre…

A másik lehetőség, hogy automatika van beépítve a villamosokba, és bizonyos idő után magától zárja az ajtót (pontosabban ez így is van, ha éppen üres az ajtó, de itt erről szó sincs, mert tömegek nyomulnak lefele). A vezető itt is felül tudná írni az automatikát (vagyis egy rendesen megcsinált valamiben kéne lennie ilyennek), de mégsem teszi.

Így vagy úgy a vezető saras a dologban, és nem igaz, hogy ennyire sem lehet figyelni az utasokra. Mintha fizetnének a szolgáltatásért… És mit kapnak cserébe? Nem sokat, az is savanyú képpel adják át. A tömegek meg csak tűrnek, mert a bkv valami olyan képződmény ami szarik az utasok igényeire, meg sem hallgatja őket, rohadt drága és még így is veszteséges.

Konklúzió:

Nem tudom, hogy kinek fájna az, hogy a Petőfi híd budai hídfőnél nem 30 másodpercet kell várakoznia a villamosnak, hanem netalán 1 percet. Ha csak a vezetőnek, akkor teszek rá, több 100 ember reggeli szenvedését tennék élhetőbbé, ha várnának egy picit. De nem teszik, mert EZ BKV!

A bejegyzés trackback címe:

https://lehuzos.blog.hu/api/trackback/id/tr931774439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

img 2010.02.21. 17:32:32

közepesen szar poszt.
amíg nem volt klíma, addig mindenkinek az volt a gondja, hogy meglehet rohadni rajta.
az ajtó meg 4 mp után automatikusan záródik, baszott nagy betűkkel feltüntették az ajtókon lévő tájékoztatón. ha mozgás van, akkor nem zárja be az automatika.
gyanítom sarkítasz, mert savanyú fasz vagy.

nyuszisz 2010.02.21. 18:08:02

@img: na, pont az ilyen kommentekért indult a blog XD

fromdtod 2010.02.21. 21:22:30

ÉS én most mit kommenteljek, bármit írok, akkor egyetértek valakivel. Ha lehúzom a combinót, akkor a posztolóval, ha lehúzom a posztolót, akkor img kommentelővel.. Basszus szar ez a blog.....

tmichel · http://filmdzsungel.tumblr.com 2010.02.21. 21:23:58

@fromdtod: a combino önmagában nem szar. csak a petőfi híd budai hídfőjénél nem tud magával mit kezdeni...

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2010.02.22. 18:40:13

De jó nektek, van combinotok! Nekünk még az sincs!
Amúgy ennyire erővel írhatnál a BKV-nak is! Csak van valami fórum nekik is és el is tudják talán olvasni. Bár lehet, hogy most nem igazán ez a legfontosabb nékik.

Linkblog

Utolsó kommentek

süti beállítások módosítása