lehuzos.blog.hu

Mert valamibe mindig bele lehet kötni...

Parasztvakítás a minden idők legtöbb bevételét hozó filmje (írta 6faludi)

2010.02.22. 19:59 10 hozzászólás nyuszisz

Örömmel jelentem be, hogy megérkezett az első olvasói írás. 6faluditól érkezett, bár egy ismeretlen forrást említ, mi nagyon köszönjük! Csak így tovább! Szeretettel várjuk további lehúzásaitokat az élet minden területéről.

 

Szóval ez felháborító.

Itt van ez a film, állítólag 10 évig készült. Mert mért? A renderfarm ajtajába beletört a kulcs? Vagy csak most keverték ki ezt a gánya kék színt nekik? Mert érted, első nézésre olyan, mintha a hupikék törpikéket tolták volna ki háromdében, azok is faluban laknak, dumálnak a fákkal, zéró szexuális élettel. Bár állítólag a dévédére extrának pakolnak egy szexjelenetet, hátha úgy jobban fogják vinni. Dehogy fogják.

De ne rohanjunk ennyire előre. Elsőre a hájpot kellene tisztázni, ami ezt a filmet körülvette, meg veszi. Érted, a Titanic után beszólt a Cameron, hogy helószevasz, megyek filózni 10 évre. Lehet jobban is jártunk, mert még csinált volna unalmába az óceánjárónak folytatást.

Aztán kábé két éve becsörtetett a köztudatba a rendező, hogy jóestét, én vagyok a halál bolygós, hűtőházban autószexes jóember, kéne egy háromdés kamera. Mert lesz nekem egy olyan filmem, amitől mindenki véresre élvezi a gatyáját. Mondtuk jólvan'zmeg, ha te ebben látod a jövőt csináld, bár tökjól megvagyunk mi a vörös-cián szemüveggel.

Erre érted, tavaly ilyenkor megjelenik, hogy ő most újraértelmezte a filmtörténetet, ami eddig volt csak vicc, mehet tűzre az összes. Kérdezzük mire fel a lelkesedés, azt mutatja hogy van egy Avatar nevű terméke, amitől nem bánná ha tömegesen kapnának gépontgörcsöt az emberek.

Na a sztori. Olyan összetett és bonyolult, hogy egy hózentrógeres csimpánz is különbet csap össze a jutalombanánért. Vagy mondom másképp. Vasárnapi Disney matiné megvolt annak idején? Mert akkor lehet nosztalgiázni, ez hozza az élményt.

Tökjó aza Pocahontas-os szöveg, ami most terjed a neten. Lényegében ez történt 10 évig, a neveket és a tárgyakat átírták azt jólvan. Szerintem az Cameron kézírása.

De ami végképp nonszensz várjál, az a látvány. Speciel mezei háromdében láttam (nem fogok én ilyen... aréna ájmexben tengeni, prolicirkusz az egész), de abszolút nem vesztettem semmit. Hulladék fos a grafikája, a tetriszem hihetőbb alakzatokat jelenít meg, mint ez.

Ha én önmagamtól rászeretnék fókuszálni a háttérben levő bögrére, akkor ne már a terminátor gyereket kelljen nézzem, ahogy elmagyarázza mennyire kifáradt. Egyrészt pontleszarom. Aztán szerintem baromi érdekes lehetne az a bögre, de nem, a csávó közbepofázik. A háromdének nem arról kell szólnia, hogy térben azt lássam amit én akarok? Mert tökjó, hogy futkosnak a világító fán, de engem például érdekelne, mi mozog lenn a földön, ami ugye homályos. Imádom a pockokat, szóval külön érvágás ez nekem. Áh, parasztvakítás az egész, hidd el.

Teljesen jogos, hogy beszóltak a melegek, mert nincsenek benne ratyi bennszülöttek. De még leszbik se, pedig az valamit dobott volna az unalmon. Meg várjál, a túlsúlyosak is felszólaltak, hogy egy ősi törzs, ahol az erős egyed éli túl és jár el vadászni, nem tartalmaz kövér bennszülöttet. Abszolút igazuk van, mert gondolj bele ez mekkora kirekesztés már. Érted ha mondjuk a Csillagok háborújában is vannak nagyon elvetemült külsejű lények, meg szerintem Jar Jar-ba került egy kis homokszem, akkor itt miért nem?

De a Vatikán is csiripelt a világhálón, hogy ez egy ergya film, sérti a vallást, vagy mitomén. A zöldek is fognak szólni, megjegyzem okkal. Én olyat anyáztam amikor a repülő gyíkot betörték agresszívan, hogy az nem igaz. Meg mondom az, hogy a fák gyökereit tépkedik, hogy aztán a hajukba fonják, érthetetlen és nevetséges.

Szal nem értem mire fel ez a cirkusz, nem adok két hetet és elfelejtjük. Azt el se árulom, hogy a megtelt mozitermek-duma kamu, haverom söpröget a wesztendbe és mondta, hogy múltkor csont üres terembe vetítették a filmet. És akkor jönnek itt egymilliárdos álomhatárokkal, Golden Globe jelölésekkel, meg olyan nézettséggel, amitől kárpitot kell cserélni az üléseken.

Hagyjuk már egymást...

(forrás: már nem tudom)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lehuzos.blog.hu/api/trackback/id/tr601781917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6faludi (törölt) · http://lacikonyha.blogspot.com 2010.02.22. 20:09:35

az igazság az, hogy én írtam, de a blogom tematikáját követve úgy közöltem, mintha más írta volna. de erről csitt :)

köszi a közlést.

nyuszisz 2010.02.22. 20:15:01

@6faludi: nagyon vicces írás, biztos tetszeni fog a közönségnek :)

6faludi (törölt) · http://lacikonyha.blogspot.com 2010.02.22. 20:23:20

@nyuszisz: egy ilyet már kaptam rá: "Ez az ember, bárki is, egy győkér.JObb szó nincs rá."

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2010.02.22. 20:28:12

ez kurvajo lett :) (meg ha vannak is benne tulzasok)

VVega · https://debugme.eu/ 2010.02.22. 22:17:58

Remek lett, különösen a szövegbuborékos részek :D

Real013GSF 2010.02.22. 22:31:24

Én sem bírom az Avatart, de ez túlzás. Igazából nekem a blog sem tetszik, én szeretném Tmichelt meg Vvega-t meg a többieket a jól megszokott HPS-Filmdzsugel vonalon látni.

Ha már fikablog, én fikázlak titeket:)))))

eeepunk 2010.02.22. 23:43:52

Helyenként túloz, de ettől még szar a film. A sok buta számítógépen szocializálódott embernek úgyis bejön és ez a lényeg és a reklámokat még 2010-ben is elhiszik.

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2010.02.23. 23:28:29

@eeepunk: Miért a reklámok nem mondanak igazat? Nee máár. Most akkor kinek higgyek?

duran6 2010.02.24. 01:01:09

Ha ez a fostalicska oscart kap, én tökön szúrom magam. A Hurt Locker-nek kell nyernie.

geri777 2010.03.13. 11:18:03

biztos nem egy 40 éves anyucival otthon élő kis faszverő pöcs írta ezt a szart.mert neki van egy egy haverja egy szar pesti moziban,és akkor már nincs is milliárdos bevétel....hagyjuk már

Linkblog

Utolsó kommentek

süti beállítások módosítása